Szkolenia biznesowe brzmią dumnie i większości z nas mogą się kojarzyć wyłącznie ze szkoleniami z wyższej półki. Lider zespołu, coaching i wiele innych zacnych nazw, a przecież szkolenia biznesowe to nie tylko te, za które musimy zapłacić spore pieniądze. To również, a właściwie przede wszystkim, szkolenia dla specjalistów, którzy potrzebują wsparcia w wykonywaniu codziennych obowiązków. Możliwość doskonalenia swoich umiejętności jest bardzo istotna podczas obsługi klienta. Wielu pracowników styka się bezpośrednio z klientami, którzy mają swoje racje oraz potrzeby. Szkolenie z obsługi klienta nauczy nas w jaki sposób dotrzeć do potrzeb klienta, jak z nim rozmawiać, aby zareklamować, sprzedać produkt i dbać o dobry wizerunek firmy. Szkolenia pokażą również jak radzić sobie w trudnych sytuacjach oraz jakich argumentów używać, żeby druga strona zechciała nas wysłuchać. Pojawi się z pewnością element negocjacji, manipulacji rozmową oraz kreowania własnego wizerunku. W końcu profesjonalizm w każdym calu to podstawa.
Losowe wpisy:
Dlaczego warto stawiać na markowe buty?
Niektóre osoby uważają, że markowe buty od tych zwykłych różnią się jedynie dużym logotypem, czy też innym rozpoznawczym znakiem. Nic bardziej mylnego. Tak naprawdę...
Dermatolog Warszawa prywatnie
Dermatologia jest dziedziną medyczną, która zajmuje się diagnozowaniem i leczeniem chorób skóry, włosów i paznokci. Dermatolog to specjalista w tej dziedzinie, który przeprowadza badania,...