Chce zakupów łatwych i przyjemnych

Sklepem niestacjonarny o największych dochodach wcale nie znajduje się w internecie. Mimo powszechnego już dostępu do sieci, wzrastającej ilości reklam serwisów zakupowych okazuje się, że nadal aby pozyskać klienta należy reklamować się w telewizji. Nic zatem dziwnego, że największym sklepem, gdzie rzesza Polaków robi zakupy, są telezakupy mango. Pozwalają one na telefoniczny zakup różnego rodzaju produktów bez wychodzenia z domu. Zupełnie jak internet, jednak dużo prościej. Bez konieczności zakładania profili, klikania w miliony linków. Po prostu klient dzwoni, klient zamawia, klient ma.
Dodatkowo naukowcy już dawno odkryli, że klienci gdy mają zbyt duży wybór i muszą podjąć szybko decyzję rezygnują z zakupów. Strategia telezakupów mango jest inna. Asortyment jest szeroki, jednak w rozsądnym zakresie. Zarówno daje klientowi wybór, jak i go nie przytłacza. Dzięki temu klient nie musi spędzać kilka godzin na wyszukaniu tego co potrzebuje, jak również nie zniechęca się do zakupów. Ideą jest przecież, aby zakupy były łatwe i przyjemne.